דפים

יום ראשון, 21 ביולי 2013

השכרת יאכטה לבת מצווה - מסיבת בת מצווה על יאכטה

מסיבות ואירועים על יאכטה יעניקו לכם ולאורחי האירוע שלכם חוויה ייחודית ובלתי רגילה. השכרת יאכטה לבת מצווה תספק מענה מושלם המביא עימו ערך מוסף לאירוע. מגוון פינוקים, אטרקציות שונות על המים, הנאה צרופה ואווירה מדהימה- כל זאת ועוד, תספק לכם מסיבת בת מצווה על יאכטה. בת מצווה על יאכטה מתאימה לאורחים בכל הגילאים ומציעה מגוון אפשרויות לחגוג המתאימות לכל אורח.

בבת מצווה על יאכטה תוכלו לרקוד עם האורחים ברחבת הריקודים המרווחת לצלילי מוזיקה לבחירתכם. מתקני ספא וג'קוזי ענק ומחומם יפנקו אתכם וישרו אווירה נינוחה באירוע. האורחים ייהנו מבר אלכוהול איכותי ומתפריט מיוחד שתבחרו בפינות ישיבה המעוצבות לנוחיותכם. על מסכי LCD  ניתן להקרין סרטונים ומצגות לבידור והנאת האורחים. תוכלו לבחור יאכטה למסיבת בת מצווה מגדלים וסוגים שונים המותאמים לכמות האורחים שתרצו להזמין ולאופי האירוע.
בכל אירוע על יאכטה כדאי להקפיד על התאמת מספר המוזמנים לגודל היאכטה שבחרתם. כמו כן, חשוב לבדוק את הביטוחים של היאכטה והצוות, ומומלץ להקפיד על זמני האירוע כדי למנוע תקלות ועיכובים בהפלגה.

זאב הים תספק לאירוע שלכם יאכטה המכילה עד 150 איש, ומאובזרת בכל הדרוש להנאה ופינוק מושלם. היאכטה מציעה שני סיפונים מעוצבים המכילים בר משקאות, רחבת ריקודים, פינות ישיבה, מערכות הגברה ותאורה, תפריט לבחירתכם, מתקני ספא, מסכי LCD  ועוד. למסיבת בת מצווה על יאכטה תוכלו להזמין מטעמכם די.ג'יי, אטרקציות ספורט ימי, מפעיל וכדומה. נשמח להציע ייעוץ בכל עת בתכנון והכנת האירוע על פרטיו ליצירת אירוע חלומי ומושלם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה